25 ciekawostek o mnie.

1. Jestem Anarchistą.
2. Nie lubię hejtu.
3. Mam zespół Aspergera.
4. Nie pokaże wam mojej twarzy.
5. Pomimo że z modą jestem mocno na bakier mam własny charakterystyczny styl... A w zasadzie trzy. Gangsta Goth (czyli połączenie mrocznych Gothów i wyluzowanych, lubiących rozrywkę i bójki Gangsta's), Rat Style (czyli dosłownie "szczur" styl który bardzo mocno był inspirowany charakterystycznym stylem Tuningów. Styl polega na upodobnianiu się fizycznie i psychicznie do wszelkiego rodzaju szkodników jak Myszy, szczury czy karaluchy. Krótko mówiąc im bardziej jakaś część ubrania jest bardziej zdewastowana, brudna, poniszczona czy stara... Tym lepiej. Przewodnie kolory to te kojarzące się z brudem. Czarny, szary, brązowy, zielony, czerwony, brudny biały i dodatki takie jak np zardzewiałe kawałki noży czy śruby, nakrętki i podkładki na randomowych miejscach ubioru. Ważnym dla nich elementem jest również rdza.) i ostatni SubUrban. Czyli subtelne zmiany swojego charakteru, Mroczność, tajemniczość ale i swoboda i chęć akceptacji. Charakterystyczne elementy to min: Bojówki moro lub szare luźne lub mocno dopasowane dresy, długie ciemne bluzy, kolorowe markowe T-shirty, różnokolorowe chusty, bandany, arafatki. Buty. Najczęściej Treki, tenisówki, do biegania, trampki, glany. Bardzo długie lub bardzo krótkie włosy oraz. Szczególna obojętność na wszystko. Rzadkie używanie Wulgaryzmów, bogate słownictwo i wysoka inteligencja.
6. Pomimo młodego wieku (13, 14 lat) mam własne poglądy polityczne oraz interesuję się Fizyką, Informatyką i Biznesem. Kiedyś też interesowałem się Gangami z USA oraz subkulturą Hip Hop.
7. Potrafię wpaść w stan w którym kompletnie nie odczuwam bólu.
8. Pół swojego życie spędziłem w szpitalu chory na białaczkę linfoblastyczną.
9. Mimo że niezbyt interesuje się sportem to moje dwa ulubione kluby piłkarskie to Real Madryt oraz SKS Star.
10. W rzeczywistości nazywam się Bartłomiej Ćwik oraz mieszkam pod Kielcami w mieście Starachowice. (ale adresu zamieszkania nie podam zboczeńcy :P)
11. Moje ulubione gry to: Don't Starve, The binding of isaac Afterbirth, Gta SanAndreas, Papers Please, Team Fortress 2, Unturned, Alien Breed, Blamless, S.T.A.L.L.K.E.R (seria), Minecraft oraz nieco już zapomniane Spooky's house of Jumpscares.
12. Ulubiona muzyka to Gangsta rap, Heavy Metal, Metal, Rock, Jazz i Reagge. Czasem zdarzy się jakiś Mike Posner czy inne In ibiza.
13. Mój ulubiony zespół to Rammstein. (ulubione utwory: Sonne, Mein Herz brennt, Links 2 3 4, Amerika, Du hast, Mein Land oraz Keine Lust.)
14. Moje ulubione filmy to Avatar 2009, Leon zawodowiec 1995 i Matrix rewolucje 2003.
15. Kanał na YT wymyśliłem na kiblu.
16. Drugą nazwą kanału początkowo miało być TheAzazel8642. Potem był Voodoo Master408, a dopiero na końcu Voodoo Master.
17. Moim ulubionym autem jest Plymouth Fury 1957. Natomiast "jeżdżę" czarnym Hyundaiem Santa fee oraz niebieskim Peguotem 206.
18. Moim ulubionym Raperem był Eazy E, Obecnie ulubionym Muzykiem moim jest Richard Z Kruspe.
19. Nie lubię Muzyki Hip Hop i Disco Polo
20. Bardzo lubię język niemiecki i właśnie tam zamierzam mieszkać.
21. Mam konto Steam a jego nazwa to _V00DOO_M
22. Nie sądzę że ogólny dostęp do broni powinien być w Polsce z pewnej prostej przyczyny... nasz naród (mówiąc bardzo lekko) jeszcze nie jest na to gotowy. Z resztą mamy też ostatnio dużą modę na tzw. Rycerzy ortalionu. A to już coś znaczy...
23. Moje poglądy polityczne to Lewica z niewielką dozą prawicy.
24. Nie przepadam za językiem Angielskim... Bardziej preferuje Niemiecki. Oczywiście nie znaczy to że wyznaje ideologie Hitlera, wręcz przeciwnie! Wszystko co związane z Hitlerem odrzucam. Między innymi nigdy nie czytałem Mein Kampf i NIGDY nie przeczytam.
25. Jestem Dyslektykiem.

Komentarze