top 10 najstraszniejszych potworów z bajek (według mnie)

Na wstępie chciałem powiedzieć że owszem będą tu postaci z filmu Marco i Fuzionka. Ale równierz moje własne strachy. Ostrzegam niektóre naprawdę mogą wywołać dreszcz strachu!)

10. Podlec - Woboty.
Znalezione obrazy dla zapytania wobotyJeśli mam być szczery to niejedyna niepokojąca postać w tej bajce. ale to przecież były początki animacji komputerowej.
jeśli sam mam być szczery to nie wiem co mnie w nim najbardziej przerażało... Wygląd, charakter a może głos? nie wiem ale zdjęcie mówi wręcz o nim wszystko

9. Król Ramzes - chojrak
O Ramzesie wystarczająco usłyszycie w filmie Marca ale przypomnę go...
Znalezione obrazy dla zapytania król ramzes
jest to zjawa pojawiająca się po znalezieniu kamienia z obrazkami. Więc jeśli znajdziecie taki kamień to nie radzę go dotykać... Wasze życie nie jest tego warte...

Znalezione obrazy dla zapytania beavis and butthead
8. Beavis i Butthead - Beavis i Butthead
Okej bajka dzieciństwa to nie powinna być ale jeśli dobrze pamiętam to oglądałem ten serial tylko raz na bodajże Polsacie albo TCM. Sami bohaterowie do normalnych nie należą. Ich charakter sprawia że takich kolegów nie życzy się nawet najgorszemu wrogowi. I ich wygląd...
te ich wielkie łby, wyrazy twarzy i butthead wyglądający jakby miał dysplazję włóknistą... No i prawie zawsze lecieli kiedy właśnie miało lecieć Ed Edd i Eddy. (CN dlaczego!?)

7. Zbędny - Woboty
Znalezione obrazy dla zapytania wobotyrównież postać z Wobotów. I o mój boże... co to jest ja się pytam? co to kurwa jest? to wygląda jak połączenie C3po i Króla Juliana! Powiem szczerze za każdym razem jak ten pojawiał się na ekranie to nie potrafiłem na niego kurna patrzeć... z resztą nie bez powodu...
Bowiem był to początek animacji komputerowej... jednak ja tu bardziej widzę 15 kilo mord Jeffa the killera z dosypką Marionetki z Fnafa w proszku i mamy zbędnego...
Ale oprócz tego że nie porafiłem przez niego zasnąć to dostarczał mi gigantycznego wkurwienia bowiem ta kreatura pojawiała się praktycznie kurde wszędzie!!! Aha i film jest z 2001 roku,

6. Azula - Avatar legenda Aanga
Znalezione obrazy dla zapytania avatar legenda aanga azulaAzula jest siostrą Zuko i chce za wszelką cenę dorwać głównych bohaterów. Jednak najbardziej działająca na koszmary dla mnie była jedna ze scen z Azulą... Cypek powinien wam pokazać o którą chodzi jednym z odcinków niepokojących momentów w kreskówkach.

5. Sid - Toy Story
Znalezione obrazy dla zapytania toy story 1 sidSid jest sąsiadem Andy'ego którego hobby jest niszczenie zabawek. Jest urodzonym sadystą, co widać gdy ten przytwierdza petardę do figurki żołnierzyka. dodatkowo ma w pokoju wiele dziwnych i niepokojących plakatów co tylko potęguje niepokój. (ciekawostka Sid występuje we wszystkich częściach Toy Story)

4. Heniek - Auta
A to już niemalże postać według mnie historyczna w mojej bani.
Znalezione obrazy dla zapytania heniek kombajn autaNie dość że wydaje z siebie odgłosy byka to jeszcze jest kombajnem. Możliwe że jest to związane z traumą jaką przeżyłem bo niemalże wpadłem pod kombajn jak byłem na wsi. i jeszcze podczas pościgu w bajce widać że główni bohaterowie się go boją.
trochę jak pies pająk Wardęgi... Ale tej bardziej makabrycznej wersji.

3. fryzjer Fred - Chojrak tchórzliwy pies.
Znalezione obrazy dla zapytania chojrak tchórzliwy pies fryzjer fredFred jak sama jego nazwa mówi jest fryzjerem. I to nie byle jakim fryzjerem. Jest szalonym fryzjerem jak sam na siebie mówi, kiedy Eustachy i Muriel go nie widzą jest miły, uprzejmy i nawet lekko zabawny. Ale jak go nie widzą zaczyna się horror. cytując go: "będę mógł w końcu psocić". Powiem szczerze ta fraza na dobre zapisała się w mojej psychice jako jego wizytówka.
jako ciekawostkę mogę również dodać iż Fred to jedna z moich ulubionych postaci. I chociaż na to nie wygląda był mocną inspirowany Normanem Batesem z filmu Psycho.

2. Buka - muminki.
Oczywiście że jest tu też nasza kochana Buka.
Znalezione obrazy dla zapytania buka muminkiktóż to nie pamięta tych dni jak zasiadało się przed dobranocką na muminki. A tu takie coś... buka wyłazi i wszystko zamraża! osobiście nie chciałbym takiego czegoś zobaczyć idąc np: ze szkoły wieczorem do domu... wyjątkowo mocne wejście. i ta niezwykle klimatyczna muzyka. Nie wiadomo do końca czy Buka jest zła czy po prostu bardzo samotna ale jedno wiemy na pewno... Wszystkich nas straszyła podczas dobranocek. Cóż może to dobrze że zlikwidowali je. W końcu dzieciaki teraz zamiast oglądać Muminki wolą rżnąć w GTA do rana.

Znalezione obrazy dla zapytania courage the cowardly dog ghost head
1. Duch białej głowy - Chojrak.
Spodziewaliście się? Cóż Fuzionek... nie tylko ty w dzieciństwie bałeś się białej głowy... Moim skromnym zdaniem Biała głowa (czy też w oryginale "ghost of the white head) albo duch pełni księżyca to największa moja trauma. Głowa nie tylko była wielka i świecąca ale pikanterii dodaje fakt że nie była w żaden sposób rysowana... To było zdjęcie prawdziwej głowy. Jako ciekawostka dodam że w niektórych krajach nie wyemitowano odcinka z duchem białej głowy ze względu na to że podobno odcinki z białą głową doprowadzały do stanów lękowych. 
(tak z jeszcze jednych ciekawostek Duch białej głowy to moja tapeta na blokadzie telefonu)




Komentarze

Prześlij komentarz