top 5 przeklętych samochodów

były najbrzydsze więc teraz będą najbardziej przeklęte. (większość informacji o nich uzyskałem z zagranicznych mediów i stron. Okej no to wio!

5. Skaczący Wóz z Kapsztadu (z ang. Jumping Car of cape town.)
Okej o tej historii to chyba jestem jedynym Polakiem który o tym pisze. Ale do rzeczy.
Znalezione obrazy dla zapytania jumping car of cape town
Samochód o którym mowa to najprawdopodobniej samochód marki Renault. Niestety nie mam pojęcia jaki model więc jakiś Kickster, Jazdy próbne czy inny Motodoradca mnie oświecą. (oczywiście zdjęcia pod tekstem z danym autem) Historia mniej więcej przedstawia się tak (materiał ze strony Joemonster.org) w wielkim skrócie. Policja z Kapsztadu (okolice RPA) dostali zgłoszenie o tym że pewien dość leciwy Renault skacze w te i nazad na wszystkie strony a nawet nikogo tam nie ma (i nie nie był to żaden tuningowany jak np Low-rider) Chociaż na początku nie wierzyli to nagle zauważyli że ten sam wóz kica na wszystkie strony dosłownie kilka metrów od nich po czym sam się zatrzymał na kilka minut po czym wrócił grzecznie na miejsce. Sprawą co ciekawe zainteresowała się sama firma Renault. Po drobnym przeglądzie stwierdzili że rdza wszamała rozrusznik. Mieszkańcy Kapsztadu wiedzą jednak swoje... Wieżą że samochód jest opętany przez złego ducha. A co się stało z autem to wiedzą chyba tylko jego właściciele. Według niektórych Auto stoi na działce właścicieli do dziś. Według innych został za złomowany a jeszcze inny twierdzą że został zniszczony lub ukryty. Jednak na ten temat znalazłem tylko strzępy informacji.


4. Przeklęty Graf & Stift Double Phaeton
Znalezione obrazy dla zapytania graft&stift double phaetonten wóz to jeden ze starszych na tej liście. Jednym z jego właścicieli był sam Franz Ferdynand Habsburg (dla nieuków: F.F Habsburg to Austro-Węgierski Arystokrata, Książe i spadkobierca Józefa Francziszka I) tak to w tym wozidle dostał kulkę w szyję i zmarł. (czyli tak na chłopską logikę to auto wywołało I wojnę światową...) Nie wierzycie? A więc wiedzcie że Franz Habsburg nie był jego jedyną ofiarą. podobno Auto przyczyniło się do śmierci aż 13 osób ale według niektórych źródeł było ich o wiele, wiele więcej. Niestety dane nie wszystkich osób zostały ujawnione. Samochód nieźle za katowany stoi dziś w jednym z Austriackich Muzeów.

3. Czarna wołga
Znalezione obrazy dla zapytania czarna wołgaTo jeden z tych samochodów o których słyszał niemal każdy. Co ciekawe mocno się zdziwiłem że legenda jest popularna nie tylko w Polsce ale również na wyspach brytyjskich, Arabii Saudyjskiej, Uzbekistanie, Rosji, Australii, Ukrainie i Białorusi. Jak wygląda Wołga każdy wie... czarny Gaz 21 i 24 budziły największe obawy wśród małych dzieci. Szczególnie gdy miała białe firanki lub nie miała tablic rejestracyjnych. Wołga jeździła głównie po zmroku i o późnych godzinach nocnych. kierowca rzekomo porywał dzieci po czym zabijał je i upuszczał krew lub co gorsza żywcem wykrajał im organy. Według różnych źródeł autem jeździli min: Księża, Zakonnice, sataniści, wampiry lub też modercy, oficerowie KGB lub nawet według innych informacji sam diabeł. Co ciekawe niektóre ofiary czarnej limuzyny żyją do dziś. Jedną z większych historii dotyczących czarnej wołgi jest historia Heleny Hencel o której więcej można się dowiedzieć z tej strony: http://facet.wp.pl/jak-czarna-wolga-stala-sie-legenda-6002212242309761g/3

2. Przeklęty samochód Jamesa Deana.
Znalezione obrazy dla zapytania samochód jamesa deanaJak z wołgą. Historia też dobrze znana każdemu. James Dean był jednym z nielicznych właścicieli jednego z 90 egzemplarzy Porsche 550 Spyder. Sam Dean dość ciekawie nazwał ten wóz "Little Bustard" czyli mały skurwiel. (no proszę pan Dean jak widać miał duże poczucie humoru.) wszyscy jego znajomi mówili mu żeby pozbył się auta albo zginie. I dokładnie tydzień później Dean zginął w wypadku samochodowym. Auto po wypadku postanowiono rozebrać samochód i sprzedawać z niego sprawne części. Stawały się kolejne tragedia z wrakiem auta aż ten w końcu zaginął i nikt już go po tym nie widział.


1. Garbus gościa o imieniu Ted.
Znalezione obrazy dla zapytania ted bundy's carTak chodzi o tego Teda. Theodore Bundy. Amerykański seryjny morderca i nekrofil. Jego samochód chyba odziedziczył po nim charakter gdyż auto gdy nie było przez niego używane (na parkingu policyjnym) podobno podczas kilku przeglądów zabiło kilku mechaników od spadania z podnośnika po przypadkowe rozjechanie. Obecnie Garbus pana Bundyego stoi w muzeum kryminalistyki w Washingtonie.

Komentarze

  1. Bardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja każdy taki samochód traktuję jako pojazd mechaniczny, który ma mnie zawieźć z jednego punktu do drugiego. Dlatego również jestem zdania, że fajnie jest posiadać dobre ubezpieczenie OC i takie można dostać w https://kioskpolis.pl/ubezpieczenie-oc-ac-kielce/.

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasami również i mój samochód może być przeklęty, gdyż psuje się wtedy kiedy najmniej tego oczekuję. Jednak odkąd korzystam z pomocy drogowej https://www.pomocdrogowa.w.poznaniu.pl/ to wtedy mogę być pewny, że na pewno nie zostanę sam bez pomocy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogólnie moim zdaniem sama motoryzacja to bardzo obszerny temat i jestem zdania, ze jak najbardziej jest sporo ciekawych rzeczy z nią związanych. Mi podoba się to co przeczytałem w http://www.niebywalesuwalki.pl/2017/01/zuzyte-amortyzatory-wiesz-kiedy-nadaja-sie-do-wymiany/ i faktycznie wymiana amortyzatorów także jest istotna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Również niedawno tak nazywałam swoje auto, gdyż nagle podczas jazdy postanowiło mi się popsuć. Muszę przyznać, że wtedy pomoc drogowa https://www.pomocdrogowa.wwarszawie.pl przyjechała po nas błyskawicznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę przyznać, że moje auto również czasami potraf narobić problemów i wtedy je oczywiście przeklinam. Na całe szczęście posiadam kontakt do niezawodnej pomocy drogowej https://glinski-hol.pl/ dzięki której bez problemu mogę zlecić holowanie zepsutego samochodu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy artykuł. Jestem pod wielkim wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Akurat ja nigdy nie słyszałem o takich samochodach i muszę przyznać, że dla mnie ważna jest niezawodność mojego auta. W sytuacji awaryjnej za każdym razem dzwonię po pomoc drogową http://drogowipomocnicy.pl/ i wiem, że oni zawsze mi pomogą.

    OdpowiedzUsuń
  11. Warto jeszcze wspomnieć, że również pomoc drogowa https://pomoc-drogowa-katowice.pl/ jest po to, aby nam pomóc w sytuacji awaryjnej. Jak dla mnie jest to niezwykle ważna kwestia, gdyż dużo jeżdżę i nie mogę sobie pozwolić na niedyspozycję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę przyznać, że jak dla mnie samo posiadanie samochodu jest czymś niezwykle ważnym i ja także jestem zdania, że warto jest co nieco wiedzieć na temat ubezpieczeń. Nawet niedawno miałam okazję przeczytać w https://kioskpolis.pl/wiek-polisowy/ czym tak naprawdę jest wiek polisowy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie napisany artykuł. Jak dla mnie bomba.

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim zdaniem najbardziej każdy z kierowców przeklina swój pojazd w momencie gdy się zepsuje. Jednak niewiele osób wie co należy zrobić jak stracimy dowód rejestracyjny. Bardzo ciekawie tą kwestię poruszono na stronie https://bravio.pl/zabrany-dowod-rejestracyjny-wezwij-pomoc-drogowa/ i jak dla mnie jest to coś niezwykle ważnego.

    OdpowiedzUsuń
  15. W sumie ja również się na tym nie skupiłam i teraz jestem zdania tak jak piszą powyżej, że ważną sprawą jest posiadanie kontaktu do pomocy drogowej. Ja wiem, ze zawsze mogę polegać na fachowcach z https://pomocdrogowa.i-wroclaw.pl/ którzy jeszcze nigdy mnie nie zawiedli.

    OdpowiedzUsuń
  16. W sumie jeśli mówimy o samochodach to dla mnie dość ważną sprawą jest również to aby moje auto było jak najbardziej sprawne. Natomiast w momencie awarii wiem, zę warto jest dzwonić po pomoc drogową https://kuta-autoserwis.pl/ która zawsze przyjeżdża na czas i miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje auto również jest chyba jakieś przeklęte ponieważ w ostatnim czasie bardzo często się psuje. Na całe szczęście mam pewność, że pomoc drogowa https://lawety.w.poznaniu.pl/ po jednym telefonie jest w stanie przyjechać do mnie w bardzo krótkim czasie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dawno nie było takiego artykułu. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  19. Gdy jeszcze mówimy o samej pomocy drogowej to ja jestem zdania, że warto jest również mieć świadomość jaki zakres oferty ona świadczy. W każdym razie ja każdemu mogę na pewno polecić świetną pomoc drogową https://www.pomocdrogowa.w.poznaniu.pl/oferta/ z której usług już nie raz korzystałam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja na swoje auto tak zawsze mówię wtedy kiedy się zepsuje i myślę, że niestety ale powoli muszę pomyśleć o jego zmianie. Bardzo ważną sprawą na pewno jest jeszcze to aby jak coś to wzywać pomoc drogową https://hol-max.pl/ która zawsze zjawia się błyskawicznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Akurat ja się na takich sprawach nie skupiam ale chcę powiedzieć, że dla mnie bardzo ważnym jest to aby właśnie wiedzieć co zrobić jak nagle auto mi się zepsuje. Uważam, że bardzo dobrym rozwiązaniem będzie skontaktowanie się z pomocą drogową https://kuta-autoserwis.pl/ i ja właśnie tak robię.

    OdpowiedzUsuń
  22. W dużej mierze przychodzi także taka sytuacja, że faktycznie chcemy nasze auto już sprzedać. Jestem zdania, że wtedy bardzo dobrą opcją jest skorzystanie z możliwości skupu aut za gotówkę https://kasacja-warszawa.pl/skup-aut-za-gotowke/ i dla mnie jest to bardzo dobre rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Co by nie mówić to takie kwestie są bardzo ważne i ja jeszcze chcę powiedzieć, że również całkiem ważną sprawą jest to aby wiedzieć z jakich usług transportowych warto korzystać. W moim przypadku doskonale sprawdza się oferta z https://transport-gdansk.pl/ i wiem, że ją mogę każdemu polecić.

    OdpowiedzUsuń
  24. Każdy kierowca wie, jak ważne jest, aby w trudnych chwilach móc liczyć na wsparcie. Dlatego z czystym sumieniem polecam https://www.pomocdrogowa.walbrzych.pl/. Ich zespół jest zawsze gotowy do działania, a reakcja na zgłoszenie jest błyskawiczna. Dzięki nim wróciłem na drogę w rekordowym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Uważam, że warto też wiedzieć, do jakiego serwisu samochodowego zgłosić się w razie awarii auta. Sądzę, że może Was zainteresować na przykład ten serwis KIA: https://technotop.pl/kia/serwis/ . Koniecznie zapoznajcie się z ich ofertą.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeśli szukasz sposobu na szybką i bezpieczną sprzedaż swojego samochodu, to skup aut w Bytowie jest dobrym pomysłem. Można uznać, że jest to wygodna opcja dla osób, które nie chcą tracić czasu na ogłaszanie swojego pojazdu w internecie lub czekanie na odpowiedniego kupca. Wystarczy skontaktować się z https://skup-aut-slupsk.pl/skup-aut-bytow/ i umówić na wycenę.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wybór odpowiedniego auto serwisu to kluczowy element dbania o samochód. Profesjonalny serwis zapewnia nie tylko przeglądy i naprawy, ale także doradztwo w zakresie eksploatacji pojazdu. Nowoczesny sprzęt i wykwalifikowani mechanicy to gwarancja wysokiej jakości usług. Szczegółowe informacje o dostępnych usługach można znaleźć tutaj: https://autokorbas.pl/. Dzięki regularnym wizytom w auto serwisie można uniknąć wielu problemów i cieszyć się bezawaryjną jazdą.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz