top 7 najniebezpieczniejsze gangi świata

7. Yakuza (やくざ).

 Mafia powstała najprawdopodobniej na schyłku XVIII lub na początku XIX wieku. Kiedy to Samurajowie terroryzowali niektóre wioski. Wtedy w taką grupę składało się parędziesiąt lub nawet kilkaset osób które odpierały ataki nieprzyjaciół. Natomiast na początku XX wieku Yakuza przekształciła się domem dla różnego typu życiowych wykolejeńców. Yakuza swoje środki ciągnie głównie ze sprzedaży narkotyków i ściągania haraczy, rzadziej z handlu bronią i skradzionymi towarami. Obecnie Gang ma około 46600 członków w 234 grupach.

6. Bractwo Aryjskie (Aryan Brotherhood)
 Bractwo powstało najprawdopodobniej pod koniec lat czterdziestych ubiegłego wieku. Działa do dziś głównie na terenach Amerykańskich zakładów karnych, głównie w stanach Kalifornia, Texas, Ohio oraz Arizona. Pomijając fakt że członkowie AB stanowią mniej niż 1% całej populacji więziennej to odpowiedzialni są za około 18% morderstw, pobić i innych przestępstw popełnianych na terenach więzień w owych stanach. Ich działalność to głównie morderstwa, haracze, walki psów, więzienna prostytucja, napaści, handel narkotykami, nielegalna sprzedaż broni oraz morderstwa na zlecenie. Mimo iż członków jest tylko około 300. to nie wybierają byle kogo ale aby dołączyć do bractwa należy mieć ukończone 18 lat oraz być bezlitosny, nieczuły i robić wszystko dla zysku. Wbrew nazwie Gang przyjmuje osoby o różnym kolorze skóry. Jako ciekawostkę można dodać że Bractwo zostało raz poproszone przez Johna Gottiego o zamordowanie osoby odpowiedzialnej za nieudany zamach na niego (chyba nie muszę mówić czy im się udało...).

5. Crips (CripZ)
Crips to Amerykański gang uliczny założony w 1969 roku w Los Angeles. Na dzień dzisiejszy Gang liczy około pół miliona członków i do dziś jest jednym z największych czarnoskórych gangów. Założyli go Raymond Lee Washington oraz Stanley "Tookie" Wiliams. W 2002 roku Gang ten został niemal całkowicie rozbity. Gang funkcjonuje do dziś podzielony na parędziesiąt grup (np. West side Crips, Hoover Crips, East Side Crips, Kitchen Crips, Compton Crips, BKlocc Compton Crips itp.)
Gang utrzymuje się głównie z handlu narkotykami haraczy, morderstw na zlecenie, prostytucji itp.

4. Los Zetas. (Los Zetas)
 To meksykańska paramilitarna grupa do której przynależą głównie byli meksykańscy komandosi i policjanci. Los Zetas w meksykańskim slangu policyjnym oznacza wysokiego rangą oficera.
w przeciwieństwie do innych tego typu organizacji Los Zetas są nikomu nie podporządkowanym samoczynnym szwadronem śmierci oraz handel narkotykami zajmuje tylko 50% ich dochodów. pozostała połowa to głównie haracze i działania ochroniarskie.

(pod numerami 3, 2 i 1 Gangi najgorsze z najgorszych i najniebezpieczniejszych!!!)

3. MS13 (Mara Salvatrucha) (tak jak się pisze)
Celem Gangu jest stanie się największym gangiem świata. Tak jak Crips mają około pół miliona członków. Miejsce w gangu zarezerwowane jest głównie dla mężczyzn z amerykańskim obywatelstwem i latynoską krwią. Grupa powstała w latach piędziesiąty jako "Mara Salvatrucha Stoners" ("Mara" to z hiszpańskiego gang) (Salvatrucha to telrmin określający mieszkańców Salwadoru. Może to też być nawiązanie do grupy partyzanckiej w wojnie domowej. A "Stoners" Oznaczało że członkowie nie stronili od alkoholu i narkotyków.) Ale od czasu układu z Gangiem 18 ulicy (czyt. Gang osiemnastej ulicy) Powstało MS13 (M jest trzynastą literą alfabetu). Jej działalność nie różni się od innych gangów... Kradną, Napadają, Handlują nielegalną bronią, organizują nie do końca legalne walki (głównie ludzi i zwierząt), wymuszają haracze. A gdy ktoś im się postawi zabijają z zimną krwią.

2. Bloods (BloodZ)
Bloods a właściwie BloodZ to amerykański gang uliczny powstały w 1972 roku w Compton. Jest to największy wróg wspomnianych już wcześniej Cripsów. Oprócz tego że nie lubią się na rynku narkotykowym oba gangi walczą ze sobą na tle handlu bronią i prostytucji. Na gang można łatwo natrafić w różnych miastach USA. Funkcjonuje również w Europie zachodniej a od niedawna również i w większych miastach Polski. Do gangu należą głównie Afroamerykanie oraz Mulaci. Rzadziej Latynosi i Biali. Symbolem BloodZ jest kolor czerwony.

1. Gang osiemnastej ulicy (18th Street Gang)
Najgroźniejszy ze wszystkich gangów. Groźniejszy od pozostałych. Jego członkowie są wyjątkowo brutalni, groźni i nieprzyjemni. Mają żelazne wręcz zasady i należy się do nich stosować... Inaczej może być nieprzyjemnie. Nie boją się zabić nawet dziecka. łatwo ich rozpoznać po bardzo charakterystycznych tatuażach, graffiti, ubraniach, sposobie mówienia, języku czy nawet sposobie chodzenia. członkowie gangu to w 100 procentach latynosi i meksykanie. Gang utrzymuje się z prostytucji, handlu narkotykami, handlu bronią, zwalczania wrogich gangów, morderstwach na zamówienie i wielu wieelu innych czynności często związane z literą prawa (bynajmniej w sensie pozytywnym). Na nasze nieszczęście owa grupa funkcjonuje wszędzie tam gdzie Meksykanie i Latynosi. Czyli w Ameryce, Meksyku, Hiszpanii i w ogóle większych miastach Europy. (w tym i niestety Polsce) Liczba członków Gangu przekroczyła Milion osób.

Komentarze

  1. nie pytajcie się mnie skąd wiem tyle o gangach...

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy chciałbyś dołączyć do bractwa iluminatów, aby stać się bogatym i sławnym oraz zarabiać 1 milion dolarów jako nowy członek i 500000 zł miesięcznie? jeśli tak, wyślij wiadomość do naszego czcigodnego Wielkiego Mistrza (Lorda Christophera) przez WhatsApp pod numerem +2348054779589 w celu inicjacji online.
    Każdy dzwoni, ale niewielu lub skontaktuj się z e-mailem! Johnmark4074@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, czy chcesz dołączyć do iluminatów i być bogatym, sławnym i potężnym? przez resztę Twojego życia ? Korzyści dla nowego członka, który dołączy do Bractwa Illuminati !!!
    na twoje konto bankowe 50 000 000 USD ......
    Wynagrodzenie tygodniowe 600 000 USD .........
    Wartość samochodu na 400 000 USD .......
    Kontrakt o wartości 200 000 000 USD .......
    Dom w dowolnym kraju, który wybierzesz. I bezpłatną wizę do wymarzonego kraju. Całkowite zmiany stylu życia? jeśli jesteś zainteresowany, WhatsApp Via: +33758476136, https://wa.link/d4ml2g lub napisz do nas: greatilluminati0666@gmail.com, abyśmy mogli rozpocząć proces dołączania !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. JAK BRATERSTWO ILLUMINATI CZYNI MNIE BOGATYM I SŁAWNYM. Jestem członkiem bractwa iluminatów, chcę podziękować Panu Lucyferowi za to, co dla mnie zrobił, zmienił moje życie, wniósł radość i szczęście do mojego życia, żyję dzisiaj dobrym życiem, ponieważ z bractwa Iluminatów, przez całe życie próbowałem dołączyć do bractwa Iluminatów, kilka razy zostałem oszukany, ale nadal się nie poddaję, ponieważ kiedy poddasz się w życiu, życie podda się również w człowieku, jeśli ty zostały oszukane tak wiele razy, radzę wam się nie poddawać, bo bractwo Iluminatów jest prawdziwe, dołączyłem do prawdziwych Iluminatów płacąc tylko 300 usd, aby dołączyć do Iluminatów, chcę, żebyście wszyscy dzisiaj wiedzieli, płacicie pieniądze na dołączenie, radzę wam wszystkim, abyście zdecydowali się i dołączyli do bractwa iluminatów, kiedy mój proces inicjacji został zakończony, otrzymam 1.000.000$ na rozpoczęcie nowego życia, to jest powód, dla którego mogę nie przestawaj witać bractwa Iluminatów, jeśli masz jakiekolwiek problemy lub wspierasz się w życiu, moja rada to dołączyć do bractwa iluminatów, aby wszystkie twoje problemy mogły zostać rozwiązane w życiu, aby dołączyć do bractwa iluminatów możesz skontaktować się z panem Davidem Markiem lub z nim przez WhatsApp (+2348140101327)

    OdpowiedzUsuń
  5. Skontaktuj się z panem Davidem Markiem na e-mail joinIlluminati1122@gmail.com lub Whatsapp +2348140101327, Witam wszystkich, nazywam się Adams Scott, jestem z Włoch, składam świadectwo o tym, jak dołączyłem do bractwa Illuminati, starałem się dołączyć do tej organizacji z tego powodu wiele lat zostałem oszukany przez fałszywego agenta w Afryce Południowej i Nigerii, byłem na dole, nie mogłem już wyżywić siebie i swojej rodziny i próbowałem zarabiać pieniądze wszelkimi sposobami, ale wszystko na próżno, bałem się skontaktować z jakimkolwiek iluminat agent, ponieważ zjedli moje pieniądze, pewnego dnia natknąłem się na post kogoś, kto zeznawał, dziękując człowiekowi o imieniu David Mark za pomoc w dołączeniu do bractwa Illuminati, potem spojrzałem na e-mail tego mężczyzny i numer telefonu, który tam był zapisany , bałem się z nim skontaktować, ponieważ wiele razy zostałem oszukany przez oszustów i odszedłem z pieniędzmi, a potem byłem bardzo zdezorientowany, więc postanowiłem skontaktować się z osobą, która otrzymała zeznanie, zadzwoniłem do niego i komunikowałem się z nim dalej rozmowy telefoniczne przed e zaczął opowiadać mi swoją historię o tym, kiedy chciał dołączyć, powiedział mi wszystko, co mam do zrobienia, potem podjąłem decyzję i zadzwoniłem do agenta Davida Marka, a on powiedział mi wszystko, co mam do zrobienia i zostałem inicjowany, o dziwo dostałem moją korzyści z bycia nowym członkiem wielkiego bractwa iluminatów Byłem bardzo szczęśliwy, dla tych z was, którzy próbują dołączyć do tej organizacji, jest to dla was okazja do przyłączenia się do KONTAKT MR David Mark na e-mail joinIlluminati1122@gmail.com lub numer WhatsApp +2348140101327

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz