45 rzeczy których nienawidzę!!!

45. Placki lubię (użytkownik)
44. Anime. (chodź czasem oglądam pokemony i bleach)
43. Kokaina, twarde narkotyki. (ktoś mi kiedyś do lodów dosypał i wylądowałem w śpiączce na dwa i pół dna)
42. Deformacje ciała (sam mam jedną. jeden mój środkowy palec jest dłuższy od drugiego o 1 cm)
41. Zuzanna Borucka (Banshee)
40. Shaye Saint John/ Slenderman  i tego typu paskudztwa.
39. Dym z papierosów.
38. Neonaziści, Ku klux klan, czarne pantery, ISIS i tego typu organizacje.
37. Buka. Album pokój 003 (głównie utwór 37)
36. Reklamy TV (głównie z Turbodynomanem i Eweliną Lisowską).
35. Koszmary senne (żart).
34. Świadkowie jehowy, Mohery, feministki, protesty homoseksualistów (swoją chyba drogą wiem czemu homoseksualizm jest karany w Rosji)
33. Reklamy SMS typu Wygraj BMW.
32. Bluescreeny.
31. Zadania domowe w szkołach
30. Nocne pociągi ICCC.
29. Zimna woda.
28. Obsrane kible w na przystankach PKP (Swoją drogą ( ͡° ͜ʖ ͡°) )
27. Gorzka czekolada.
26. Cieniści ludzie.
25. zdelegalizowanie posiadania broni w Polsce.
24. Islamizacja Europy.
23. Zakazanie Aborcji (są przypadki gdy aborcja jest niezbędna Medialne kurwy!!!)
22. Wycofanie kary śmierci.
21. Letni chamski podryw - pomidorowa
20. Indila i jej parodie (w tym zajebały żule mi)
19. w pizdu pomników papieża w całej Polsce (a podobno za mało takich mamy :P)
18. CS GO, Izak, Gimper, Isamu itp.
17. Booh bah (serio niepokojące)
16. cały ten hype na Homunkulusa (chociaż sam takiego mam w domu. Niestety jest martwy. co jest bardzo smutne...
15. Zabijanie, gwałcenie i torturowanie zwierząt.
14. Nowe kreskówki na CN
13. Moja siostra.
12. Sylwetka estetyczna.
11. filmy typu 2 girls 1 cup, 3 guys 1 hammer, 1man 1jar, 1guy 1scrydriver itp.
10. obrażanie mnie.
9. Username 666
8. Moja stara nazwa "x ghost14"
7. Gra o tron
6. Makeup'y
5. Pokazywanie twarzy
4. Chińskie zabawki
3. Zabawki na kulki (wolę prawdziwe ASG)
2. Telezakupy
1. Creepypasty typu Masky lub Jeff the killer
BONUS: Illuminati.
krótko mówiąc nienawidzę wielu rzeczy ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Komentarze