top 30 ciekawostek o... ...mnie (Voodoo Master)

1. kiedyś miałem psa który wabił się Wolf, to głównie on był inspiracją dla Wolfy'ego z Paranormalnych Agentów.
2. mam 165,5 cm wzrostu.
3. moim ulubionym youtuberem jest Eleven a ulubioną youtuberką Quick. (Marco i Azera też lubie)
natomiast nienawidzę Szwedzkiej Pandy i Banshee.
4. moje ulubione gatunki muzyczne to Metal, Rock, Hip Hop itp. Natomiast nie lubię. Disco polo i popu.
5. Mój ulubiony raper to Popek Monster, moja ulubiona kapela rockowa to Metallica i Skillet.
6. Nie biorę narkotyków.
7. byłem wyznawcą aż sześciu religii! Chrześcijaństwa, Judaizmu, Islamu (potem przez resztę roku byłem Ateistą) Satanizmu, Pastafarianizmu (obecnie).
8. Mój ulubiony serial w tv to South park, natomiast znienawidzony to Seks w wielkim mieście.
9. moje ulubione gry to: Teamfortress2, The binnding of isaac rebirth i afterbirth i minecraft. Natomiast nie znoszę CS GO.
10. Obecnie mieszkam w małym mieście nieopodal Kielc (Starachowice)
11. moim ulubionym utworem Popka są słynne "Wodospady"
12. bardzo chce mieć przynajmniej 1000 subskrybcji.
13. pałam bardzo mocnym uczuciem do "The Nightmare Foxy.pl
14. Jestem początkującym raperem.
15. Mam konto Steam pod nazwą "blackghostpl" jednak mam konto free 2 play gdyż uważam że nie warto marnować kasy na skrzynki a różne gry biorę z innych zaufanych źródeł.
16. W dupie mam Hejterów.
17. czasem łapie mnie Depresja.
18. moja data urodzenia to 8.05.2003.
19. Kiedyś na przerwie mój katecheta nazwał mnie "małym rogiem" stąd wzięła się inspiracja na mój kanał. Ale nazwa za bardzo kojażyła mi się z rogami np jelenia. nazwa x ghost14 była inspirowana myszą "Tracer Ghost x 2400 dpi"
20. mój ulubiony napój to Sprite i Fanta.
21. Wyznaje zasadę "Lepiej umrzeć i królować w piekle niż służyć w niebie"
22. Kiedyś prawie zmarłem na Białaczkę linfoblastyczną.
23. Bardzo lubię tosty z cebulą.
24. Nie lubię Anime
25. Nienawidzę budzików i chętnie zabiłbym twórcę budzika.
26. Jak większość ludzi nienawidzę poniedziałków.
27. W przyszłości zamierzam sobie wytatuować prawie całe ramiona i pół torsu. (na złość mojej bardzo religijnen ciotce >:3)
28. Mam kolekcję łusek od karabinów i strzelb. Mam także dwa karabiny (jeden to wiatrówka a drugi to ASG)
29. Nie wieżę w istnienie Cthulu ani Illuminati oraz nie wieżę w Reptylian. I nie! Illuminati nie są satanistami tylko katolikami! Tak było! Był katolicki zakon Illuminatów!
30. Jestem przeciwko organizacją typu KKK (ku klux klan)

Komentarze