Top 10 najważniejszych Polskich youtuberów (z moją oceną)

(UWAGA! Materiał powstał wyłącznie z celów własnych. Materiał nie miał na celu nikogo urazić ani nic takiego, jest to tylko mój pogląd a jeśli kogoś uraziłem przepraszam z góry)
Dziś top lista 10 najważniejszych youtuberów z naszego pięknego nadwiślańskiego kraju! zacznę od tych youtuberów moim zdaniem najgorszych i stopniowo będę przechodził do moim zdaniem najlepszych! Więc jak to mówił Mario z gry na Pegasus'a "Here we go!"

Miejsce 10 (moim zdaniem największa porażka) Axerfish.
Zacznijmy od tego glonojada. Na samym początku jednak. Axer to wcale nie jest zły youtuber! momętami potrafi nawet rozbawić i nauczyć czegoś. ALE! Jest w nim poważna (moim zdaniem) wada! (obraża i hejtuje dzieci Minecrafta) oto powody czemu axerfish to (że tak pięknie powiem) rozciągnięta torba na jaja.
jak on mówił: "minecraft zaśmieca yt a jak jest na kanale jakiegoś dziecka to: nie ma HD, dziecko nie ma mutacji, a jak mnie hejtuje to z paczką" (to w takim dużym uproszczeniu)
1 Brak HD: brak hd może być spowodowany tym że np: KTOŚ NIE MA KASY NA DOBRĄ NAGRYWARKĘ!!!
2 minecraft zaśmieca yt; ciekawe co jeszcze zaśmieca i zapycha YT? a no tak! openingi skrzynek z CS GO (czyli coś co jest rakiem YT i nikt nie chce tak naprawdę tego oglądać bo to po iluś tam obejrzanych razach staje się nudne! a każdy to ogląda żeby nie wyjść na durnia bez fiuta)
3 hejty: no się dziecko mogło nie źle wkurwić że on łamał se palce aby to nagrać a tu jakiś skurczybyk go hejtuje o byle gówno jak np: że ma durny głos a koledzy do niego dołączają bo go WSPIERAJĄ!!!
4 brak mutacji: NIE KAŻDY DO CHUJA JESZCZE JĄ PRZESZEDŁ!!! np ja! mam 12 lat a brzmię jak 8 latek! (jebany głos)
Podsumowując Axerfish to taki średni Youtuber
zalety: można się nauczyć czegoś o Anime.
Wady: byczek, bez swojej ławicy jest nikim, wróg dzieci
Moja ocena (5/10) (taki sobie)

Miejsce 9 (nieco lepszy) Fuzionek
Mniej więcej przeciwieństwo swojego brata Axerfisha.
wady: nie lubi minecraft'a (z resztą kto lubił by jego demo), brat Axerfish'a
zalety: fajne teorie, nie zła enigma, nie zły pomysł z postacią z piłką w kapturze.  
Moja ocena: (6,5/10) (dobry jest)

Miejsce 8 (z bólem serca, dupy i głowy) Klocuch12
jeśli mózg wam jeszcze nie wybuchł to opowiem nie co więcej o nim.
Ogólnie: Gościu z twarzy ma jakieś 11/12 lat (więc tyle co ja) może i wygląda na kolejnego trutnia i gówniaka (ja też tak myślałem na początku) ale o dziwo chłopak ma nawet potencjał! jest wytrwały, lubi minecraft'a i charakter ma nieco podobny do mnie (krótko mówiąc chłopak ma krzepę)
Zalety: ma talent komediowy, radzi sobie, ogarnia kilka rzeczy, lubi Minecraft i inne gry.
Wady: mało rozgarnięty, głos taki sobie.
Moja ocena (7/10) (może być)

Miejsce 7 Turpat
turpat to yt z podobnymi poglądami do Axerfish'a
ale on prowadzi drugi Kanał Gimby nie znajo na którym można się wiele dowiedzieć
zalety: zajebisty drugi kanał, fajne wspomnienia na pierwszaku.
wady; wróg minecrafta.
ocena (8/10) dobry
 Miejsce 6 Topowa dycha
Topowa dych to polska wersja kanału Alltime10s (kanał angielski posiadający np: rosyjską, niemiecką, i właśnie polską wersję) (PS Wymieniłem tylko trzy a jest ich więcej)
prowadzący kanału nie jaki ar2r pokazuje na nim różne dobre (*olać*chujowe XD) filmy
które mówią o różnych tematach. no i w sumie tyle mogę o nim mówić.
zalety: ciekawe pouczające materiały, drugi kanał naukowy Hardkor History,
wady: wieży w reptylian do przesady, wieży że istnieją illuminati, nieco sepleni.
ocena (7/10) może być
 Miejsce 5 Cyprian
kim jest Cyprian chyba każdy wie (miałem nawet z nim zrobić film ale Ja byłem chory a Cyprian niezbyt chętny)  
ale i tak go polecam bardzo Cypriana!
Zalety: fajne filmy, na oko niewiele starszy odemnie na oko gdzieś tak 15,16 czy 17 lat
Wady: raz stwierdził że wszystkie creepypasty to fikcja (tylko po części jest to prawda) ale poza tym ciężko się do czegokolwiek dalej przyczepić jak pijawka XD
Ocena (8/10) dobry
Miejsce 4 (już prawie podium) Azergothil1
Azergothil to gościu co opowiada różnego typu creepypasty itp. (pokazuje też jak różnymi rzeczami dotknąć ścianę XD) był raz też na... ...festiwalu piwa? więc spoko gościu. polecam!
zalety: zajebiste creepypasty, fajne filmy, idealny lektor, lubi creepypasty.
wady: jak posłuchałem kilku jego tłumaczeń nie spałem przez dwa dni.
ocena: (9/10) bardzo dobry
I teraz PODIUM!!!
Miejsce 3 theunboxall
w zasadzie jedyne co mogę o nim powiedzieć to... ... sam kliknij w te magiczne trzy poziome kreski - - - 
zalety: sam zobacz!
wady: sam określ!
ocena (?/10) ???
Miejsce 2 Gimper
kto to Gimper chyba każdy wie więc ominę to i przejdziemy na MIEJSCE 1
zalety: fajne filmy, jest pełnoletni, jest jednym z najsławniejszych youtuberów.
neutralne: homoseksualista (ale mi to nie przeszkadza bo jestem osobą tolerancyjną)
wady: otwiera te cholerne skrzynki w CS GO!
Ocena: (9,5/10) ZAJEBISTY!!!
MIEJSCE 1 Eleven!
Eleven to czysty przykład tego że w prawie pół roku można zdobyć popularność porównywalną do gimpera! na swoim koncie ma ponad 100000 subskrybcji a kanał swój założył w 2015 roku (w sumie ta sława po części wzięła się z kanału który prowadził przez 2 lata czyli nie istniejący już kanał "ryjemy banie" który prowadził wraz ze swoim kolegą Kamilem (sajdzo) nie wiem czy dobrze napisałem) Eleven tak naprawdę ma na imię Mateusz (a moją tożsamość poznacie dopiero na
10 000 000 (dziesięć milionów) subskrybcji czyli prawdopodobnie dokładnie za 10 000 000 lat w 10 002 015 roku kiedy ziemia będzie tylko kupą popiołów! (dobra może ileś tam  lat wcześniej)
zalety: zajebiste filmy, różnoraka tematyka, można się pośmiać gdy się go ogląda, poprawia humor (jak twierdzą jego widzowie w tym i ja)
wady: brak
ocena (11/10) WYKURWISTY!!! (chyba wyszedłem poza skale XD)












Komentarze

  1. Witaj szanowny kolego. Wpadłem na Twojego bloga przypadkiem, przeglądając Google :)
    Chciałem Ci tylko powiedzieć, że nie musisz tak emocjonalnie podchodzić do mojej osoby. Widocznie nie wyczułes po tonie głosu w moich filmikach, że były one robione po prostu dla jaj. W rzeczywistości nigdy nie naslalem na nikogo swojej grupy. Był to wyrezyserowany motyw filmu. Z resztą przecież każdy może nagrywać co chce, prawda? Też mam prawo powiedzieć, że jakieś filmy mi się nie podobają... Spokojnie, nigdy nikogo nie hejtowalem na poważnie
    Liczę, że zmienisz nastawienie do mojej osoby. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj szanowny kolego. Wpadłem na Twojego bloga przypadkiem, przeglądając Google :)
    Chciałem Ci tylko powiedzieć, że nie musisz tak emocjonalnie podchodzić do mojej osoby. Widocznie nie wyczułes po tonie głosu w moich filmikach, że były one robione po prostu dla jaj. W rzeczywistości nigdy nie naslalem na nikogo swojej grupy. Był to wyrezyserowany motyw filmu. Z resztą przecież każdy może nagrywać co chce, prawda? Też mam prawo powiedzieć, że jakieś filmy mi się nie podobają... Spokojnie, nigdy nikogo nie hejtowalem na poważnie
    Liczę, że zmienisz nastawienie do mojej osoby. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A-a-axerfish? Yyyy... Faktycznie chyba troszkę cię zjechałem... 😌

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz