ogłoszenia

1. przypominam że nie mam konta na FaceBook'u, twitter'e, instagramie ani innych takich waszych forach więc jeśli ktoś chce się ze mną skontaktować to musi mnie szukać na Skype (moje konto "Szarik-dude")
2. Creepypasty pisać będę ale nie będę ich czytał bo głos mam typowo dziecięcy... ...więc jeżeli szukasz kogoś kto fajnie czyta pasty to polecam użytkownika Azergothil1 jego filmy to mają klimat przez wielkie K. I naprawdę on ma taki głos że włos się jeży.
3. 16 sierpnia 2015 zmarł mój pies i mam głęboką depresję.
4. na moim kanale nie będzie żadnych vlogów
5. gdyby ktoś się pytał:
mieszkam w starachowicach (tak istnieje takie miasto, jak nie wierzycie to weźcie se Google maps)
ale gdzie dokładnie w starachowicach nie powiem.
I mam 12 lat.
I informacja dla użytkowniczki "Sawona"
Mówię w imieniu The Puppet'a. I po c**ja się pokłóciłaś z nim!!! Puppet to mój przyjaciel. no ale w sumie nawet cię LUBIŁEM. Już k***a wiem jak to jest pracować z dziewczyną k***a mać...
... chyba powiedziałem za dużo. (-_-)

Komentarze